یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۵:۴۹:۰۱

شرکت پایانه‌های نفتی در میان برترین‌های حوزه اقتصاد مقاومتی

باشگاه خبری فراساحل: شرکت پایانه‌های نفتی که پارسال در میان ۱۰۰ شرکت برتر حوزه اقتصاد مقاومتی قرار گرفت، در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اقلام مختلفی را بومی سازی کرده است که پیش از این از سوی شرکت‌های خارجی ساخته می‌شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا سید پیروز موسوی، مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی با بیان اینکه این شرکت پارسال در میان ۱۰۰ شرکت برتر حوزه اقتصاد مقاومتی شناخته شد، به تشریح اقدام‌های صورت گرفته در بخش ساخت کالا توسط سازندگان داخلی و با همکاری پژوهشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی و دانشگاه‌های کشور پرداخت و اظهار کرد: آنچه را که در این حوزه نیاز داشتیم با کمک توانمندی داخل صورت گرفته است.


وی با اشاره به قراردادهای شرکت پایانه های نفتی با جهاد دانشگاهی، گفت: سامانه اس آر جی یکی از اقلام بومی سازی شده به شمار می‌رود  که پیش از این ژاپنی‌ها سازنده آن بودند. مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران ادامه داد: در حوزه سامانه‌های میترینگ موفق شدیم کارت‌های الکترونیک را بومی سازی کنیم و اکنون قطعات موردنیاز برای سامانه‌های میترینگ در داخل ساخته می‌شود.


موسوی، مستر پوروور (ارزیابی و سنجش میترینگ) نیز در قراردادی با جهاد دانشگاهی برای نخستین بار بومی‌سازی شده است. وی خبر داد: شرکت پایانه‌های نفتی برای نخستین بار در کشور پودر میکروبی را ساخته که کاربرد آن پاکسازی خاک آلوده است. موسوی همچنین به طراحی و ساخت بازوهای بارگیری اشاره کرد که برای نخستین بار در کشور با همکاری جهاددانشگاهی موفق به ساخت آنها شده‌اند. مدیر عامل شرکت پایانه‌های نفتی اعلام کرد: افزون بر موارد فوق ٧٠ درصد موتورهای یدک‌ کش‌ها نیز در کشور ساخته شده است و قطعات ساخته شده در عسلویه استفاده می‌شود.



  کد خبر : 1698
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :